feelwood.co.il Uncategorized מה זה דרופשיפינג

מה זה דרופשיפינג




מי שאי פעם היה מעוניין לפתוח עסק מקוון משלו, כנראה שמע על המונח דרופשיפינג. אולי שמעתם על משלוחי דרופ או על "עסק דרופשיפינג", אבל מה זה בדיוק ומה זה אומר? במילים פשוטות, כאשר מישהו מבצע הזמנה אצל ספק דרופשיפינג, אותה הזמנה מבוצעת ישירות אצל הספק הדרו-שוט. במילים פשוטות, זה כמו "חנות דרופשיפ", אבל אין לך מחסן, מחסן או מוצר פיזי; במקום זאת, כל מה שאתה מוכר מועבר ישירות מהספק שלך ללקוח שלך. כאשר לקוח מזמין את המוצר שלך, Dropshipper שלך מבצע הזמנה נוספת לאותו פריט בדיוק אצל הספק שלך (בדרך כלל Dropshipper).

דרופשיפינג הוא הסכם שבו עוסק אינו שומר מלאי אלא מעביר הזמנות ישירות ליצרן או לסיטונאי. זה נקרא "חנות דרופשיפ" והיא מקום עסקי פיזי שבו מאוחסנים סחורות, שם אתה מאחסן את הסחורה שלך.

דרופשיפינג

הוא למעשה מודל עסקי המאפשר ליזם להקים חנות מסחר אלקטרוני ללא מלאי. יש להם ספק המאחסן את המוצרים שהושמטו במחסן שלהם עד שהם מבצעים מכירה. בקיצור, דרופשיטינג הוא תהליך של מכירת מוצרים מבלי להתמודד בפועל עם הגשמתם ומשלוחם. Dropships הם שיטה להגשמת משאלות הלקוחות, כאשר בחנות מקוונת אין את כל המוצרים שהיא מפרטת במלאי. כדי להגדיר זאת, המדריך האולטימטיבי של DropifyHipping של Shopify מתאר את ההגדרה: "משלוחים נופלים הם למעשה מודלים עסקיים המאפשרים ליזמים לפתוח חנויות מסחר אלקטרוני ללא אחסנה. אתר ולמכור ישירות אליהם. אם אתה יכול למצוא ספק dropship איכותי ולנהל את העסק שלך מכל מקום, dropshooting הוא אטרקטיבי ביותר. אתה רק צריך למצוא את המוכר שמוכר את המוצר ולשאול אותו על הלוגיסטיקה שאתה מתחיל איתה ככל שתשלח יותר הזמנות לספק הספינה שלך, כך הן יעשו יותר, כך תצטרך לעבוד פחות כדי להרוויח יותר.

במודל ההגשמה המסורתי של דרופשיפינג, כל הספקים האפשריים נדרשים לקנות במוצר שלך. ובמודל ה"הגשמה המסורתית ", שבו אתה זקוק לספק בשלב drop-hipping כדי לקנות את המוצר לעצמך.

בעוד שדרופשיפינג ב- Ebay חוקי מבחינה טכנית

זה רק הכל יום רביעי אם ההזמנה שלך מבוצעת ישירות על ידי סיטונאי. למעשה, ספקי טיפה-היפ רבים מצטרפים למוכרים שיש להם ספקים סיטונאיים משלהם, וגם אז הספק יש שליטה במוצר עצמו. מותר מבחינה טכנית Dropships באמזון, אך יש לעבד את ההזמנות שלך באמצעות סיטונאי חוקי. נשירה מ עליבאבא יכולה לאמץ שינויים בחברות ובמוצרים, אך עליהם לחתום עימם על חוזה.

בנוסף, רוב ספקי הדרופשיפינג עובדים עם מספר סוחרים, מה שאומר שחנויות מקוונות אחרות מוכרות לך את אותה הסחורה בדיוק ולהיפך.

אם אתה רוצה ליצור עסק עם מוצרים רבים

משלוח משלוח הוא אולי הדרך הקלה ביותר. לאחר שהחלטת אילו מוצרים למכור בחנות שלך, השלב הבא הוא לברר אילו מוצרים מציע הספק שלך. מי שרוצה לקחת איתם מגוון רחב של מוצרים, כנראה היה צריך לקנות טיפה – הספק.

אחת הדרכים הטובות ביותר לבנות עסק בר קיימא

היא להתקשר בהסכם דרופשיפינג עם ספק סיטונאי. בדקו כיצד להקים עסק עם משלוח שילוח, כיצד פועל המודל שלו והדברים החשובים ביותר שעליכם לדעת לפני שאתם נכנסים לדרופ – חברות שילוח. אנו גם נותנים לך כמה טיפים כיצד למצוא מוצרים טובים לתעשיית הצילומים, טיפים לגידול עסק DropsHipping שלך ועוד. עיין במדריך שלנו כדי לברר פרטים נוספים כיצד התחלנו את עסק Dropshops שלנו אם זה נראה מתאים לתוכנית המסחר האלקטרוני שלך.

הדרך הקלה ביותר להתחיל dropshipping ב- Shopify היא להשתמש באפליקציה לרכישת מלאי עבור החנות שלך. כדי לפתוח עסק, עליך למצוא ספק, להקים אתר ולמכור את הסחורה שלך.

דרופשיפינג מקל על המוכרים להקים חנות מסחר אלקטרוני

מכיוון שהם לא צריכים לייצר מוצרים, לשמור על מלאי או לעבד משלוחים. כשאתה פותח עסק מקוון, DropShipping יכול לחסוך לך זמן וכסף ולהיות דרך נהדרת להשיג דריסת רגל במסחר אלקטרוני. בניגוד לחברות מסחר אלקטרוני מסורתיות, הדורשות ממך ניהול מלאי וטיפול בלוגיסטיקה של משלוחים, משלוח Dropsh מאפשר לך להפעיל את החנות המקוונת שלך מבלי שתצטרך לנהל מלאי או להתמודד עם משלוח. קמעונאים לא חייבים להחזיק מלאי פיזי של המוצרים שהם מוכרים.

למד כיצד להקים עסק משלך לשילוח טיפים משלך בשנת 2019: כיצד להקים עסק עם משלוח שילוח – חברת שילוח לשנת 2019 עם טיפים וטריקים כיצד להגדיר אותו לעסק שלך.

Related Post