feelwood.co.il Uncategorized מה לעשות כשהכיור נסתם

מה לעשות כשהכיור נסתם




ניקוז סתום ומים המצטברים בכיור הם שתי הבעיות הנפוצות ביותר בהן מתמודדים רוב האנשים, אך המים היוצאים מהכיור אף פעם אינם מהנים או נעימים. די גרוע אם הביוב של כיור המטבח נסתם או שנשפך אליו מים. אך כדי להחמיר את הפציעה, הסתכל בכיור כדי לראות שמים דולפים מתוך צינור הניקוז.

אם שיטת ה- DIY לא עובדת בכיור סתום

זה הזמן להתקשר לאינסטלטור שיעזור בהסרה. אם אי פעם ניסית לנתק את הכיור שלך וסוכן הסתימה עדיין בביוב, עליך להתקשר לאינסטלטור החירום לבחירתך. אם השיטה בבית לסתימות שלך לא עובדת, התקשר לחברת האינסטלציה כדי להסיר את הסתימה.

אם פינוי הפסולת או מדיח הכלים שלכם אינם יכולים להתמודד עם משימה זו, תוכלו לנסות לנקות את הביוב בעזרת נחש כיור שקניתם בחנות החומרה המקומית.

אתה יכול גם לכבות כיור מטבח סתום מלכודת על ידי שפיכת מים רותחים לטמיון. נסו להכניס כוס מלח לנקז לפני ששופכים את המים הרותחים, או פשוט שפכו אותו לביוב ושטפו אותו במים.

אם אף אחת מהתערובות הללו לא עושה את הטריק

נסה לדכא את הניקוז ידנית עם בוכנה, אך אם אתה מבצע את הצעד הזה, אל תחסום את הניקוז. אם ניסיתם את השיטה בבית והכיור שלכם עדיין סתום, אינסטלטור יצטרך להסיר את העצירות. נסו להסיר ולנקות את הצנרת מהכיור, או צרו קשר עם אינסטלטור מקצועי בכדי לנקות את הביוב משם. הם מפרקים את המלכודת בנפרד כדי לקבוע היכן הסתימה, ומסירים מים עומדים, ולא משתמשים ב"שיטת הבוכנה ".

אם אתה מתקשר לאינסטלטור המקומי שלך

אתה יכול להרכיב פתרון DIY כדי לנתק את כיור המטבח שלך כך שהמים יזרמו ללא מאמץ לנקז. כל אחד מהם יכול לעשות את הטריק, אך המשך לקרוא למידע נוסף על מה לעשות אם אתה צריך להתקשר לאינסטלטור או לגלות מתי כיור המטבח שלך לא מתנקז!

שיטה זו לתיקון כיור מטבח סתום היא שיטה שמתעלמים ממנה לעיתים קרובות להסרת לכלוך מתחתית הכיור לנקז. שיטה זו הוכיחה אותה כיעילה מאוד לכיורי אמבטיה, והיא גם פיתרון נהדר לכיורי מטבח.

סיפקנו פתרון מבוסס כלים ופתרון מבוסס תערובת לחסימת ניקוז מקלחת או ניקוז אמבטיה, וכן שילוב של כלים וכלים לניתוק ניתוק של כיור אמבטיה או מטבח.

לפני שאתה נכנס לשאר פתרונות האינסטלציה של DIY

עדיף לבדוק קודם אם הכיור שלך סתום בגלל חסימה גדולה. אמנם השיטות הנ"ל פועלות בדרך כלל עבור פקקים קטנים, אך אם לא, ייתכן שתגלה שניתן לנתק אותו עם בקבוקון בצורת כוס. אם קלח מים חמים לא עוזר בהסרת כיור מטבח ויש לכם מערכת לפינוי פסולת שלא נראית מרוקנת אך לא סתומה, הבעיה בפינוי הפסולת שלכם יכולה להיות, במיוחד אם אין לכם בבית או במקום המקומי. חנות מכולת (או אפילו בחנות לחומרי בניין מקומית). אם אין לך בעיה שהפסולת לא תתרוקן או לא תגרום לכיור סתום, הסר את הלכלוך הסותם את הביוב באמצעות צוללני המטבח שלך.

אם מדובר בסתימה קטנה בלבד של הכיור, תוכלו להשתמש בתערובת של סודה לשתייה, סודה לשתיה ומלח, כמו גם בכמה טיפות מים.

השתמש בכלי המטבח שלך בכדי להנחות את הסודה לשתיה והשתמש בכלי נחש להנחייתו החוצה

אם אתה תוהה כיצד לחבר ניקוז עם מים עומדים, שיטה יעילה היא להשתמש בכלי נחש. למרות שטכניקת DIY זו אידיאלית להסרת סתימות של כיור אמבטיה כאשר אף אחת מהשיטות הללו לא עובדת, או אם אתה נתקל במשהו לא צפוי במהלך הביצוע שלהן, שקול להזמין אינסטלטור. ישנן מספר דרכים לסתום כיור מטבח ללא שימוש בכימיקלים, העלולים לפגוע בצנרת ולהחמיר את הסתימה לאורך זמן.

אם אתה נמצא בבית עם ניקוז איטי – זז או סתום – יש סיכוי גבוה יותר שתתקשר לאינסטלטור מאשר מהשרברב או מכבי האש המקומיים שלך.

זה אומר שתוכלו להשתמש באותה תערובת

בהתבסס על הפיתרון שתואר לעיל, המשמש כמנקה ניקוז טבעי לפתיחת סתימת הכיור. אם אתה מתמודד עם כיור סתום בחדר האמבטיה, נסה למלא אותו במים ולהשתמש בבוכנה כדי ליצור אטם סביב הניקוז. הדרך הקלה והמהירה ביותר לתקן זאת היא לנקות ניקוז ממיכל האחסון ואז לשפוך אותו לנקזים. אתה יכול גם לסתום את ניקוזי האמבטיה והמקלחת באמצעות אותה טכניקה בה היית משתמש בכיורי המטבח והאמבטיה שלך.

Related Post