feelwood.co.il טיפוח ויופי אישי הסרת שיער בלייזר לנשים

הסרת שיער בלייזר לנשים




 

טיפול הסרת שיער בלייזר אחד עשוי להספיק

כדי להפוך את השיער שלך לדק יותר, בהיר יותר ודק יותר, אבל להסרת שיער מלאה, תזדקק לארבע עד שישה מפגשי הסרת שיער בלייזר. אם יש לך פילינג כימי או הזרקות (רסטילן, בוטוקס, קולגן) באזור המיועד לטיפול, המתן לפחות שבועיים לפני הסרת שיער בלייזר. לאחר 2 עד 6 טיפולי לייזר, רוב המטופלים אינם רואים שיער על העור המטופל במשך חודשים ואף שנים. כדי לשמור על האזור נקי משיער, ייתכן שהמטופל ידרוש טיפול לייזר תומך.

ייתכן שתזדקק לטיפול לייזר תחזוקה להסרת שיער לטווח ארוך

אנשים עם עור כהה או שיער בהיר עשויים להזדקק לטיפול יותר מאחרים ועשויים לגלות שהם מצמיחים יותר שיער. שתף ב-Pinterest אנשים עם עור בהיר ושיער כהה עשויים להזדקק לטיפול פחות מאחרים. גם אם יש לך עור כהה או שיער בהיר, תוכל לטפל בעזרת מערכת Elite+.

כשהשיער צומח בחזרה, ניתן לעשות את הטיפול שוב, כך שאנשים שרוצים להסיר את כל שיערם עשויים להזדקק למספר טיפולים. שיער שהוסר לאחרונה בשלב המנוחה אינו גלוי למומחה או לייזר, כך שהאדם יצטרך להמתין עד שיצמח בחזרה לפני הסרתו.

 

כדי להסיר שיער לצמיתות, על הטכנאי לדעת כיצד לכוון את השיער ולבחור את סוג הלייזר הנכון. חשוב לזכור שבשל אופי הלייזר, מידע על הליך זה מתקבל בצורה הטובה ביותר מבדיקה דרמטולוגית. קיים סיכוי שהסרת שיער בלייזר לא תצליח ותדרוש טיפול, או שיידרש טיפול נוסף לסיבוכים.

אם אתה מבצע הסרת שיער בלייזר על אזור גדול בגופך, כגון הגב או הרגליים, זה עשוי להיות יקר יותר מאשר הסרת שיער בלייזר על אזור קטן יותר.

אם אתה מטפל באזור גדול

כגון הגב או הרגליים, ההליך עשוי להימשך יותר משעה. מכיוון שהאזור המטופל קטן יותר משאר חלקי הגוף כמו החזה או הרגליים, הסרת שיער בלייזר בפנים נעשית בדרך כלל די מהר, לפעמים אפילו 15-20 דקות. באזורים בהם שיער צומח במהירות, כמו מעל השפה העליונה, ניתן לחזור על הטיפול לאחר ארבעה עד שמונה שבועות.

באזורי שיער שצומחים איטיים

כמו החלק האחורי של הראש, ניתן לבצע טיפול כל 12-16 שבועות. טיפולים מתוזמנים נחוצים בדרך כלל מכיוון שצמיחת שיער ונשירה מתרחשים באופן טבעי במחזור, וטיפולי לייזר עובדים בצורה הטובה ביותר עם זקיקי שיער בשלב צמיחה חדש. מריטה, שעווה ואלקטרוליזה עלולים לפגוע בזקיק השערה ויש להימנע מהם לפחות ארבעה שבועות לפני הטיפול.

הזקיקים נפגעים מעט

השיער מתאדה, ולאחר הליך מלא, השיער מפסיק לצמוח. הסיבה לכך היא שאור יכול להזיק לזקיקי השיער, אפילו מבלי לפגוע בהם. כאשר הרופא מפעיל את הלייזר, קרן הלייזר עוברת דרך העור אל זקיק השערה. הלייזרים מחפשים פיגמנט בעור, שנמצא בדרך כלל בבסיס זקיקי השיער.

זה עובד מכיוון שהניגודיות של הפיגמנט מקלה על הלייזר לכוון את השיער

לחדור לזקיק ולהרוס את הזקיק. החום מקרן הלייזר הורס את זקיק השערה ולא יכול לצמוח עוד שיער מזקייק השערה. בקיצור, קרן הלייזר מחפשת את הפיגמנט הכהה יותר בזקיק השערה, חוסמת אותו והורסת אותו.

תזדקק לשורשי זקיקים שלמים

כדי שהלייזר יעשה את עבודת הלייזר, אז הימנע משימוש בשעווה, פינצטה, חוטים או כל דבר אחר שמסיר שיער שורש לפני הביקור שלך. לאחר הסרת שיער בלייזר ובין טיפולים מתוכננים, הימנע מאור שמש וממיטות שיזוף במשך שישה שבועות או לפי הנחיות הרופא שלך. הימנע מחשיפה לשמש שבועיים לפני הביקור שלך, במיוחד אם השיער עובר לייזר לאזורים חשופים לשמש כגון הפנים, הצוואר, החזה, הגב, הידיים והרגליים.

רופא העור שלך יגיד לך מתי זה בטוח לבצע הליכים אחרים

רופא העור שלך יכול לומר לך מתי זה בטוח לעבור טיפול לייזר כדי לשמור על התוצאות. אתה יכול להפחית משמעותית את הסיכון לתופעות לוואי אפשריות אם אתה מטופל על ידי רופא מנוסה בעור עם ניסיון בלייזר. גם רופא העור ד"ר יהושע זייכנר מבהיר שכמו כל מוצר יופי אחר, הסרת שיער בלייזר אינה מתאימה לכולם – ההצלחה תלויה בגורמים רבים, כמו עובי או עובי השיער.

אם העור שלך עשיר במלנין

עליך לשאול שאלות נוספות לגבי סוג הלייזר המשמש במהלך הטיפול. בעבר, האנרגיה ששימשה בטיפולי הסרת שיער בלייזר מנעה מאנשים בעלי שיער וצבעי עור מסוימים לקבל טיפול מכיוון שהם יכלו לטפל רק בעור בהיר מאוד ושיער כהה מאוד. אפשרויות טיפול בלייזר לשיער בהיר מתפתחות כל הזמן.

לטענת ד"ר גואנצ'י וד"ר הרטמן

עלות הסרת שיער בלייזר כוללת בדרך כלל ביקור במרפאה, מריחת חומר הרדמה מקומית לשיכוך כאבים, טיפול בלייזר ומריחה מקומית של תכשירי לאחר טיפול כגון תרופות הרגעה וקרם הגנה. . שיטות אלטרנטיביות כוללות אלקטרוליזה, טכנולוגיות אחרות להסרת שיער בלייזר, טיפולים מקומיים שונים וגילוח. אין לקרוע או לגעת באזורי השעווה בין הפעלות להסרת שיער בלייזר. נשירה או שחול מסויים של שיער מטופל יתרחשו כ 1-3 שבועות לאחר הסרת שיער בלייזר.

 

למידע מורחב בנושא של הסרת שיער בלייזר לנשים באפשרותך לגלוש לאתר nokolaser.co.il