feelwood.co.il Uncategorized החלפת ברך בשיטה הצידית

החלפת ברך בשיטה הצידית




מהי, מתי כדאי לבצעה, מהן יתרונותיה ולמי היא מיועדת- במאמר הבא

מהי?

ניתוח החלפת ברך בגישה הצידית הינו ניתוח בו מתבצע חתך גדול יחסית בהשוואה לשאר הניתוחים, חתך העומד על 14 ס"מ ולעיתים אף יותר, ובאמצעותו מגיע אל מפרק הברך. החתך הינו חתך צידי, היינו מצד המפרק הנגוע, ולא מקדמתו או מאחוריו, כפי שניתן לראות בשיטות ניתוחיות אחרות. הניתוח בגישה הקדמית נפוץ בעיקר בקרב כאלה המוצאים את עצמם מבצעים ניתוחים חוזרים ונשנים או שאינם יכולים לבצע ניתוחי החלפת ברך בגישות אחרות.

מתי רצוי לבצע ניתוח החלפת ברך בקרב המתאימים לשיטה הצידית?

כשמגיעה אבחנה אודות שחיקה במפרק הברך, הניתוח הוא לא הפתרון הראשון. ראשית, ניתנת המלצה לטיפולים שמרניים שונים ורק כשאלה אינם מועילים, או שלכתחילה המצב מורכב, ניתוח ההחלפת מפרק ברך עולה על שולחן השיקולים. במידה וחשים פגיעה באיכות החיים עקב שחיקת הסחוס של מפרק הברך, זהו אות וסימן מובהק לצורך לשקול ביצוע ניתוח ברצינות רבה. כאבים חזקים למשל הגורמים לכם לסבל רב או ויתור על פעולות יום יומיות כמשחק כדורגל וכדומה הם גם סימן מובהק לצורך ההכרחי לבצע ניתוח החלפת מפרק ברך.

יתרונות הגישה בהשוואה לניתוח מסורתי

-תקופת ההחלמה קצרה יותר

-עוצמת הכאב נמוכה יותר

-תקופת ההחלמה לא מלווה במגבלות מיוחדות

-ישנה רמת צליעה נמוכה יותר בזמן שלאחר הניתוח

קהל היעד

-אנשים הסובלים ממחלת שחיקת הסחוס של מפרק הברך לאחר שעברו בדיקה קלינית של רופא אורתופד וצילומי רנטגן מתאימים.

-אנשים שטופלו על ידי טיפולים שמרניים שונים, מתוך התמדה והקפדה מלאה ואלה, אינם הועילו. כמו, רפואה משלימה, משככי כאב או דלקת, תרגולי פיזיותרפיה, תוספי תזונה ועוד'.

בחירת רופא מטפל

לבחירת הרופא המטפל השפעה מכרעת על הצלחת הטיפול. אנשים רבים נוטים ללכת על הזול ביותר ואז מגלים כי זה לא באמת הזול ביותר, אלא אף היקר ביותר, בסופו של דבר. טיפול שאינו מקצועי דיו עלול להותיר אתכם עם נזק רב על תועלת, ולגרום לכם להוציא כספים רבים ומיותרים שלולא הייתם מפעילים מעט מחשבה, חקירה ובדיקה אחר רופא מוצלח באמת, הייתם מצליחים לחסוך ולהרגיש טוב. בבחירת רופא מטפל מקצועי ישנם כמה עקרונות חשובים שאסור לוותר על אף אחד מהם: מקצועיות, מיומנות, ניסיון מספק ו-יחס נאות. משום מה רבים מזניחים את הצורך האנושי ביחס נאות, ולפיכך חווית הניתוח, מוצלח ככל שאפשר, נתפס במוחם כסיוט. עם מעט הכנה מראש, תוכלו גם אתם להנות ממקצועיות גבוהה לצד יחס אישי. רוצים לדעת עוד? הכנסו https://www.ronendebi.co.il/

Related Post