feelwood.co.il משפט וממשל תרגום תעודה מרומנית נוטריון

תרגום תעודה מרומנית נוטריון




כל התרגומים המוסמכים לרומנית נעשים ב-100% על ידי מתרגמים מקצועיים שהם רומנית שפת אם ושולטים באנגלית. המתרגם הרומני המוסמך שלנו יכין ויתרגם את כל המסמכים שלך ויוציא תעודת תרגום לאירית או רומנית, כך שאתה תמיד יכול להיות בטוח בדייקנות ובאיכות של התרגומים שלנו. שירות התרגום שלנו מתמחה במתן תרגומים מדויקים של מסמכים מאושרים שעליהם אתה יכול לסמוך כדי להיות נכונים בפעם הראשונה. שים לב שסוכנות התרגום שלנו אינה מאשרת את המסמכים המקוריים או התרגומים שלך באפוסטיל.

הצוות המקומי שלנו טוב מאוד בתרגום מסמכים משפטיים לשימוש בינלאומי

ואנו גם נבדוק את האותנטיות של מסמכים לפני שהם יאושרו על ידי האג. אם אתה צריך לתרגם מסמכים משפטיים, אתה לא צריך לחפש רחוק מדי, שירות התרגום שלנו מתרגם מסמכים משפטיים ומספק אישורים משפטיים. אנו יכולים גם לתרגם תעודות נישואין, תעודות גירושין, טפסי שחרור ממכס ועוד סוגים רבים של מסמכים.

תרגמנו הרבה מסמכים לעולים ומצאנו הרבה תעודות לידה

תרגום תעודת לידה או מסמכים אחרים להגשת בקשה לוויזת הגירה לארצות הברית מצריך ידע בכללי שירות ההגירה. אזרחים רומנים הפונים למשרד ההגירה של ארה"ב רומניה למחלקת ההגירה של ארה"ב צריכים לעתים קרובות לתרגם את המסמכים האישיים שלהם, כגון תעודת הלידה שלהם, לאנגלית. כדי להיות מוכר ומקובל על ידי הרשויות הרשמיות של רומניה, יש להשלים את שיטת הכנת המסמכים שמקורם בארה"ב או מאושרת על ידי נוטריון על ידי קבלת תעודת אפוסטיל (חותמת אפוסטיל/תעודה).

ניתן לתרגם את המסמך לאחר הנפקת המקור עם אפוסטיל. כדי לאשר את התרגום, הנוטריון צריך להציג גם את המסמך המקורי.

אם המסמך המתורגם עם המקור מאושר על ידי נוטריון עמו עובד המתרגם המושבע, תהליך התרגום הנוטריוני נחשב לסיום. על הנוטריון להנפיק אישור על כך שמסמך התרגום מדויק ונכון. תרגום אותנטי מאושר על ידי נוטריון כי המסמך תורגם בצורה נכונה ומדויקת. כאשר מזמין תרגום מוסמך, הנוטריון או הרשם יחתום ויחתום על תעודת הדיוק של תרגומים מוסמכים בהודו המסופקת עם כל תרגום מוסמך בודד.

אנו מספקים שירות אפוסטיל של תעודת פטירה אנגלית של צד שלישי (מקורי

תרגום או שניהם) תמורת תשלום קטן נוסף, בתנאי שהמסמכים הונפקו על ידי הרשויות ההודיות. ב-Apoling Solutions אנו מבצעים את כל השירותים במקום אחד – חיפוש מסמכים – אימות – אפוסטיל – תרגום – אישור נוטריון. אפולינג פתרונות ישמחו לסייע לכם בהשגת מסמך מתאים, לאשר את אמיתותו ולהוסיף אפוסתרפיה וכן, במידת הצורך, לתרגם את כל התעודות והקבלות באנגלית לרומנית.
לעוד מידע על תרגום תעודה מרומנית נוטריון ניתן לגשת לאתר law-center.co.il

בעת הצגתם לגורמים רשמיים ברומניה או לקונסוליה הרומנית

הכרחי שהמסמכים שלכם יתורגמו מאנגלית לרומנית ושהתרגום יאושר ואושר על ידי נוטריון. תרגום של תעודות לידה רומניות ומסמכים אחרים שהונפקו בחו"ל חייב לעמוד בדרישות USCIS. מסמכים המוגשים למשרד הפנים הישראלי דורשים לרוב תרגום נוטריוני.

לפני תרגום ואישור נוטריון, יש צורך להכשיר את המסמך, או אם התרגום אינו מצריך אישור נוטריוני או מסיבה כלשהי לא ניתן לאישור נוטריוני, נוכל לספק גם הסמכה של מתרגם מושבע. התעודה שלנו מעידה גם על כך שלמתרגם אין קשר אישי או אחר עם בעל המסמך, ובמידת הצורך, נוכל לאמת את האישור כדי לאמת את זהות החותם המורשה ולספק לך עותקים מקוריים, כולל חתימות דיו רטוב.

המכונה תרגום מושבע, על המסמך הרשמי לכלול את השם הפרטי, שם המשפחה, החתימה הרטובה והחותמת של המתרגם המושבע. תרגומים מושבעים אינם בהכרח סוג התרגום הרשמי המחייב בכל מדינה, אך עשויים להיות חובה עבור מסמכים מסוימים, כגון בספרד, איטליה, צרפת או ארצות הברית של אמריקה. למרות שמסמכים שהונפקו במדינה אחת דורשים בדרך כלל חותמת מאומתת האג ותעודת תרגום מאושר במדינה אחרת, לתעודות שונות אלו יש משמעות שונה.

בכל שנה אנו שולחים אלפי תרגומים מוסמכים ל-USCIS, DMV, בתי משפט, חברות ביטוח, בנקים, מכללות, בתי חולים, ארה"ב וממשלות אחרות וכו' ו-100% מהם מתקבלים.

שירות התרגום שלנו מספק גם תמלול רפואי ומשפטי באיכות גבוהה של אודיו ווידאו בפורמטים שונים של קבצי DVD

קלטות וידאו, Web Cast, Podcast או Streaming Media. אנחנו יכולים לעזור; DTN מציעה תמלול ותרגומים מדויקים של תמלול רפואי או משפטי בכל שפה שצוינה. שירות התרגום שלנו יכול לעזור לך לתרגם במדויק ובזמן, ללא לחץ או לחץ ובמחיר סביר. שירות התרגום שלנו בעל ניסיון רב במתן תרגומים מלאים ומדויקים של כמויות גדולות של מדריכי הדרכה, פטנטים, מאמרים, מסמכי בית משפט ומסמכים עסקיים, הגירה ושיווק אחרים במחירים תחרותיים.

היא סוכנות התרגום המובילה בהודו המספקת תרגום מוסמך של תעודות פטירה מאנגלית לרומנית ותרגום נוטריוני, כמו גם שירותים נוספים למשלוח לגופים ממשלתיים ובינלאומיים, מוסדות חינוך, בנקים וכו'. עמלה, Certified Translations India תתרגם את תעודת הפטירה מאנגלית לרומנית שאושרה על ידי נוטריון (עורך דין מורשה) במומבאי, הודו. תרגום מאושר של תעודת הפטירה מאנגלית לרומנית נשלח במייל, אך ניתן גם לקבל עותק נייר באמצעות שליח לכל כתובת בהודו תמורת תשלום קטן נוסף (שירות שליחים זמין רק בהודו). Isarey מציעה מגוון רחב של שירותי תרגום ואישור מסמכים לרומנית, לרבות תרגום מושבע ומוסמך, אישור אפוסטיל ולגליזציה חוצת גבולות של מסמכים ציבוריים.

 

Related Post

נוטריון – כל מה שכדאי להבין בענייןנוטריון – כל מה שכדאי להבין בעניין



נוטריון הוא עובד ציבור שמונה על ידי מדינה או מדינה לעדות ולאימות ביצוע מסמכים משפטיים. פוסט זה בבלוג יסביר מהו נוטריון, התפקיד שהוא ממלא במערכת המשפט, כיצד להפוך לכזה, סוגי