הכל לבית




הכל מלבד הבית מציע נוחות קיצונית לקונים ולמוכרים בעת מכירת נדל"ן באינטרנט עם שירות מעשי למכירת נכס ישיר לצרכן. הכל מלבד הבית (EBTH) חולל מהפכה במכירות המקוונות של רכוש אישי ונדל"ן. Everything But the House, הידועה יותר בשם EBTH, היא חברה פרטית המתמחה במכירות נדל"ן מקוונות, מכירות עמלות, מסחר אלקטרוני וטכנולוגיה. כיום, המשימה של Everything But the House היא להפוך לשוק הנדל"ן הגדול והאמין ביותר בעולם.

שוק נדל"ן מקוון בשירות מלא עוזר לבעלי בתים לפרוק פריטים ולשלוח סחורה לבעלים חדשים

מכירה מקוונת עם EBTH היא האפשרות הטובה ביותר שלך אם אתה מחפש למכור את הון הבית שלך לצד הבית שלך. EBTH מרוויחה כסף על ידי נטילת 40% מסך המכירות וגם גובה מהקונים עבור משלוח. לאחר מכן, EBTH לוקחת עמלה של 35% עד 45%, תלוי במיקום של כל מכירה, מה שמקל על משלוח ואיסוף פריטים.

האתר מציע ייעוץ חינם למוכרים פוטנציאליים

ולאחר אישור האוסף, EBTH דואגת לאימות, צילום וקיטלוג של הפריטים. אם אתה עומד בקריטריונים של EBTH למכירה, הם יצלמו ויארזו את הפריטים למכירה הפומבית וישלחו אותם למחסן שלהם בסינסינטי. בזמן שהחברה אורזת ומכינה את החפצים שלך למכירה הפומבית – הכל מקלמר ועד פורשה וינטג' יילקח משם – יש בעיה.

בדרך זו

כולם דואגים להכל, החל מאיסוף הפריטים שלך ועד לרישום שלהם, מכירתם, משלוחם והחזר כספי. אנשים מגיעים אלינו כדי לעזור להם למכור בית מלא בדברים שצברו במהלך החיים. זה המקום שבו הסדרה הזו באה לידי ביטוי כאשר לארה ספנסר עוזרת לקונים להפוך את הפריטים שאינם בשימוש שלהם לצרורות של מזומנים לאחר שהם נמכרו במכירה פומבית.

בכל הופעה

לארה ספנסר, ג'קי דני והספקים צופים במסכי הטאבלט שלהם בהצעות שמגיעות מכל רחבי הארץ. מנהלי HGTV ו- Everything But The House נרגשים מהתוכנית, שבה רואים את לארה ספנסר, דני וצוות EBTH עוזרים למשפחות לנקות, להגדיל, להפיץ או לייצר רווחים מהפריטים בבתיהם. HGTV בתור "הכל מלבד הבית" נותנת לבעלי בתים את ההזדמנות לנקות את העומס במרתף או בעליית הגג ולהרוויח קצת כסף בתהליך – בעצם משהו שאתה תמיד חושב שאתה עושה אבל אין לך זמן או סבלנות אליו.

לארה ספנסר

היא המפיקה והמארחת של כל האוצרות של HGTV מלבד אוצרות הבית שנמצאו בבית (באמצעות HGTV). לפני כארבע שנים, ספנסר חיפש אוצר באינטרנט כשגילה את הנחת היסוד להופעה חדשה. ג'קי דני לא צריכה לצפות בדירוגי טלוויזיה כדי לדעת שאנשים צופים ב-HGTV Everything But Home עם חברת המכירות הפומביות שלה Blue Ash, חברת המכירות הפומביות שלה Blue Ash.

יהיה קשה למצוא קבוצה עם תשוקה כזו לחפור במרתפים

לחפור במגירות ולחקור הכל. יש מציצנות, הריגוש שבלמידה על טיפול בנכסים של מישהו לכל החיים, ואתר המכירות הפומביות Everything But the House (EBTH) מקווה להביא את המציצנות לעידן הדיגיטלי. חברת אינטרנט בשם Everything But Home (EBTH) מציבה את עצמה כתשובה לבעיה פוטנציאלית הקשורה למכרזי נדל"ן.

הערך של כל פריט הרשום באתר המכירות הפומביות מתחיל ב-$1

שיכול לעלות בהתאם לכמה כל קונה פוטנציאלי יציע על הרישום. מדי יום, פלטפורמת המכירות הפומביות העולמית מציגה מגוון משתנה ללא הרף של אמנות, תכשיטים, אופנה, פריטי אספנות, עתיקות ועוד, עם הצעת מחיר התחלתית של $1. עד $61,000 ממכירות פומביות מקוונות.

יצרנו את העסק הזה

כדי לספק פתרון פשוט ושקוף למשפחות ויחידים המעוניינים למכור את פריטי האספנות שלהם. אמון הוא ערך עליון בעסק שלנו וכל מה שאנו עושים חייב לעורר אמון. החברה מתחייבת יוצאת דופן שכל פריט רשום ייבדק או יאומת, יוצג בצורה ברורה ומדויקת ויטופל בזהירות מירבית.

ביחד

תמיכה לוגיסטית מחויבות של חברה לתת חיים חדשים לחפצים ולחלוק את היופי של כל מה שלא שגרתי, מכירה פומבית אחת בכל פעם. העובדים החדשים יניעו יוזמות להרחבת טביעת הרגל הלאומית של החברה באמצעות לוגיסטיקה, מילוי הזמנות, טיפול בסחורות, טכנולוגיה וצוותי המכירות והשיווק הגדלים שלהם.

מאז שבריאן וג'קי חזרו כבעלים בשנה האחרונה

החברה עיבדה למעלה מ-280,000 פריטים ומסרה למעלה מ-280 פריטים לבסיס לקוחות הולך וגדל ברחבי העולם. ג'קי דני ובריאן גרייבס הקימו יחד את EBTH ב-2008 במטרה לעזור לאנשים למכור את הדברים הישנים שלהם באינטרנט במקום להסתמך על מכירות נדל"ן מקומיות. Everything But Home מספקת גם משאבים לקונים, כמו מדריכי איסוף לפריטים ספציפיים, לרבות שטיחי וינטג', ציוד צבאי, פריטי יוקרה, בגדי מעצבים, מתכות יקרות ועוד.
למידע בנושא של הכל לבית כדאי להעיף מבט ב- tanganyikafish.co.il

בעוד ששוק הנדל"ן המוביל הניע את הצמיחה של Everything But Home כסטארט-אפ מכירות פומביות מקוונות במחיר גבוה, בשנת 2019 הוא לא שיקף בצורה מדויקת את העסק שהם ניהלו על בסיס יומי.